::Snow Pink::
D'Owner!




Entries About Us :* Ask.Fm

Hi I'm Liana. The owner of this blog. I write what I want. Do follow me? Thanks! :D


ILOVEYOU!

Ibu Ayah ♡
Muhammad Fitrah Aidit (Abang) ♡
Intan Nurdiana (Kakakk) ♡
Nurul Huda Rosli ♡
Themm ♡
Mereka ♡
Amyra Haidar ♡
Nadiah Najwa ♡
Nur Asmi ♡
Nur Farhana ♡
Sya Ima ♡
Sarah Alissa ♡

Twitter!

Credits!

Basecodes: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


Change ♡

 
*Assalamualaikum* 
Awakk..........?? Semua kawan-kwan saya cakap yang saya dah berubah. :( Semua disebabkan lelaki. Okay saya tak cakap awak. Saya mengaku dua tiga menjak ni perangai saya dah lain, semua HOMEWORK yang cikgu bagi tak pernah saya siapkan. Itu pun sesetengah homewrok je yang siap pun. Ya Allah apa semua ni. :'( Tinggalkan saya if semua ni buat saya berubah. 

Saya taknak disebabkan awak, saya kehilangan kawan baik saya sendiri :') Lelaki boleh dicari, TAPI TRUE BESTFRIEND SUSAH SANGAT NAK GANTI BALIK BILA DAH HILANG.
Fatin, Dayah Nadd and all lah, if selama ni perangai aku dah berubah or akan berubah. Please tegur. Aku taknak kehilangan hampa :( 


Aku nak jadi aku yang dulu, yang tak pernah kenal erti CINTA. Yang tak pernah membelakangi sahabat aku sendiri. Tapi aku salah. Aku tak peduli sapa pun kat sekeliling aku. Aku pentingkan diri sendiri selama ni. Aku mintak maaf :'(


Aku nak kita yang dulu, yang always sama-sama. Now, aku kemana hampa kemana. Semua berpecah. Kalau ada masalah baru cari sesama sendiri. Macm ni ke KAWAN? Bila time aku perlukan hampa, sometimes tu hampa takdak dgn aku. Aku takdak tempat mengadu. Sapa pun kadang tak peduli kat aku. Okay sometimes aku pun sama rite? :') Aku taknak salahkan sesapa pun.


Aku nak kita yang dulu. ULANG SUARA, KITA YANG DULU! Aku tahu masa berjalan, and apa kita buat pun akan berubah. Tapi kita boleh rapat balik kalau kita nak. Aku cuma perlukan hampa. Aku tak perlu pun seorang peneman dalam hidup aku kalau aku dah ada hampa. Aku tak perlu pun abang angkat kalau hampa always behind aku. :'( Itu je yang aku nak. Hampa yang always ada bila aku susah or senang. Aku taknak kawan baik aku ada bila aku susah je. Aku nak hampa always ada with aku :'/ Tak susah kan?


************************************************************************